Första Inlägget

Hejsan!

Jag heter då Jenni och har fyllt 13 år i Mars. Fortfarande är det inte så många (hihi, bara jag) som vet om bloggen. Jag älskar Asien, främst Thailand, Japan och Kina :) Men tänk nu inte att jag är därifrån, nej, jag är från Finlands soligaste stad :) Bloggnamnet är då khidkawaii som betyder i stil med ''tänk sött'' ^^ Jag hade först jätte svårt med att komma på ett bloggnamn, men till sist kom jag på ett helt okej namn :) Jag älskar Justin Bieber och Girls' Generation/SNSD. Jag fotograferar flitigt och har fem stycken husdjur. Knatte, Fnatte och Tjatte är tre gerbil pojkar i sina bästa år, typ ^^ Affe är en Engelsk springerspaniel och så sist me inte minst, Misse. Han är en ca tio år gammal svartvit bondkatt som får gå fritt, inne som ute :) Nu är det dags med att göra en egen bloggdesign då :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Önskar dig lycka till med bloggskrivandet!



Kommer gå super!

2011-05-01 @ 16:27:03
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Hello kawaii! Jag har ite bloglovin, jag vill inte ha reklam och jag mår bra ;) Dock tar jag gärna emot ''dagens blogg'' kommentarer och liknande :) Spam och reklam raderas omedelbart! :) Jag blir glad av söta kommentarer. Gör mig glad? -Jenni/Khidkawaii Comment here:

Namn:
remember?

E-Mail (wont be published)

Where kan i find you?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0